ozozy ilk hamililgimde bebeğimi 30 haftalık kaybettim ilk hamilelik olunca herşeyi özenip erkenden almıştım, giydirmek nasip olmadı o yüzden acele davranmak istemiyorum biraz psikolojik korku benimki aslında alacağım çoğu şey belirli hepsini alıp geçeceğim 30 sonrası