busra34__ eskus şeker vs var mı bende korkuyorum ya açlık şekerim yüksek çıkıyor diyet yapıyorum bakalım güzel sonuçlar alırız inşallah
Meral_63 penbe_karisi bende yrn gidecem 🥺 inşallah bebeğim kanala inmiştir normal doğum için çok heyecanlıyım acaba yrn nst falan alırlar mi pek bilmiyorum korkuyorum 🥺