penbe_karisi En son 3 Kasım’da gitmiştik yarinn kontrolümüz varrr bakalimmm sizler ne zaman gideceksinizz 😍
busra34__ penbe_karisi 😅olmaz mı bacım hemen burdayızz 🤣 bende en son 15 Kasım’da gittim detaylıyı yapınca sonuçla gel dedi 9 Kasım’da detaylı ya gitcez o zaman da doktora da giderim büyük ihtimalle sonucu hemen veriyorlar herhlde dimi 🤨
ayseumutt penbe_karisi daha iki haftamız var ikinci bebeğim ama çok değişik ya ben hiç birşey hissetmiyorum bu defa sanki hamile değil mişim gibi bir de oğlumda ilk olduğu için mi bilmiyorum çok heyecanlıydım bu defa hiç öyle duygularda hissetmiyorum kendime kızıyorum bazen 😟
merakvetas 21 kasımda gitmiştim kısmet olursa bu ayın 22 sinde gideceğim 🌸 hayırlı haberler alalım inşallah 🥰🥰
2presesAnnesi3cubebek Deletedmom_297 bende bu cuma gidecem 2 ci kontrolume kalp atışını almak için biran önce cuma gelsin istiyorum zaman geçmiyor sanki hamilelik ama ilk hamilelik gibi heyecanlıyım
eskus Bende detaylıya gittim 12 kasımda şimdi 26 haftalık olduk bakalım yarın gidicemm hem de gebelik şekeri bakılacak korkuyorum:(
busra34__ eskus şeker vs var mı bende korkuyorum ya açlık şekerim yüksek çıkıyor diyet yapıyorum bakalım güzel sonuçlar alırız inşallah