Meral_63 penbe_karisi inşallah inşallah ama tekmelerini hep kabugurga ma atıyor ACABA baş aşağı dönmüşmudur
Havin49_ penbe_karisi en sın 18 Kasım da gittim normalde iki haftada bir gitmem lazım yani bu haf ta içi gitmem lazım ama programlarım çok dolu bidahaki hafta fln giderim galiba
hd_d penbe_karisi ayy hadi sag salim gör insllah bacım 🎀bende 1 ay sonra gidicem bakalm ikili tarama icin
semiii penbe_karisi ikili taramadan sonra sonucu almıştım tekrar 2 hafta sonra çağırdılar Oraya gitmeden önce Cuma günü tekrar gideceğim özele cinsiyeti öğrenmeyi 🙃
Dinolisoo busra34__ ay napiyim bu kaç gündür durgunum çok halsizliğim var öyle yatıyorum sadece. Haftaya inşallah detaylı. Sen napıyorsun nasıl gidiyor😂
pembeayakkabilikiz penbe_karisi bugün görüş günümdü miniğim 24 haftalık oldu 5 haftadır görmüyordum özlemişim 😀 şükür olsun riskli dönemi atlattık şeker yuklemesı ıcın gün aldım.
hilal858_ penbe_karisi 6 Aralık cumartesi (29+3) görüş günü 😅 en son 27+3 te gitmiştim 2 hafta 1 görüş oluyor ama bana yetmiyor yaa😂
penbe_karisi hilal858_ 😁😁😁öyle yaaa bende minik kuşumu 1 aydır görmüyorum çok ozledimm sahi neden 2 haftada bir gidiyorsun canm
busra34__ Dinolisoo hatırladım evet benim de detaylı haftaya 9 Aralık 1 haftam kaldı bakalım aman hasta filan olma dikkat et c vitaminin bol al🥲 bende napiyim aynı devam 😅 cuma aşı oldum 2 kilo daha almışım psikolojim bozuldu eve geldim 🤣🤣