esmabrn Bende cuma gidicem 15+4 oluyor, inşallah öğreniriz cinsiyeti çok merak ediyoruz♥️ hepimizin bebeği sağlıkla gelsin
Aleyna_Muzaffer nurellaaa__ 16+4 oldum hala öğrenemedim 😂🌸 yarın kontrolüm var inşallah hayırlısı olsun ❤️
senemtolga nurellaaa__ 14+4 şuan esim sehir disinda cuma gelecek pazartesi özelde muayeneye gireceğim. İnşallah gösterir yavrum cok merak ediyorum çünkü 🥰
Eliffida nurellaaa__ aynı şeyi yaşıyoruz benim ki 25 haftalık oldu herkes niye saklıyorsun diyor patlamama ramak kaldı
nurellaaa__ Eliffida öyle ama 25 hafta da çok fazla ben çok sabırsızım umarım sizinki de biran önce kendini gösterir 😃🌸
senemtolga nurellaaa__ yaa evet amin inşallah merakla bekliyoruz valla eşimde bende cok heyecanlıyız ☺😁