nurellaaa__ Efenin_Annesi09 değişmez bence ben de ilk çocuğumu 13 haftalıkken öğrendim erkek olduğunu 😃
hicretcinardogan nurellaaa__ bizde 17+3 bugün gittik kendini göstermedi bağdaş kurduğu için doktor baya baktı uğraştı ama sonuç yok Çarşamba günü gidicez detaylı ultrason yapılır mı bilmiyorum yapılırsa öğreniriz herhalde 🥹
gizarden hicretcinardogan benimki de 14 te gitmiştik bağdaş kurmuştu :) bi dolu bi boş görünüyordu bacak arası doktor erkek dedi ama tam emin olamadı bir hafta sonra kontrole gittim açmıştı bacaklarını erkek olduğu netleşti. Baya bağdaş kurmuştu sıpa
nurellaaa__ hicretcinardogan detaylı ultrason 20. Haftada yapılıyor sanırım umarım bu defa öğrenirsiniz cinsiyet merakı da ayrı stres 😃
momyy280_ nurellaaa__ 13+5 teyiz fetal DNA testi yaptırdık annemi arayıp söylemişler çarşamba günü öğreneceğiz inşallah
nurellaaa__ momyy280_ çok heyecanlı nasıl dayanabiliyorsunuz helal olsun ben sabırsızlık ve meraktan hiç giremem böyle işlere 😂
momyy280_ nurellaaa__ ben de girdikten sonra meraktan doktorumu aradım ama doktorum aynı zamanda annemin patronu olduğu için o da söylemedi ben de beklemeyi tercih ediyorum mecburen 🤣🤣🤣
nurellaaa__ maco61 dimi benim de dikkatimi çekti hatta şey düşündüm teknoloji git gide kötüye mi gidiyor önceki bebişlerimi erkenden öğrenmiştim bu yok😂
semiii nurellaaa__ Aynı günde ilerliyoruz Ben de cinsiyetini Cuma günü öğreneceğim Geçen hafta cumartesi gittiğimde doktor erkek olabilir dedi bu cuma netleşecek.