nurellaaa__ Eliffida öyle ama 25 hafta da çok fazla ben çok sabırsızım umarım sizinki de biran önce kendini gösterir 😃🌸
senemtolga nurellaaa__ yaa evet amin inşallah merakla bekliyoruz valla eşimde bende cok heyecanlıyız ☺😁
nurellaaa__ semiii sağlıkla gelsin 🥰 benim randevum ayın 15i bekleyemiyorum da bakalım öğrenebilecek miyim bende 😂
senemtolga 16+3 benimde oğlum olacak 😍 1 hafta önce öğrendik. Tahminimce sezeryan olduğu için 15 ve 18 mayıs gibi birsey olmazsa doğum olur. Rabbim baska birsey gostermezse inşallah.