Kizlar merhaba cuma günü sağlık ocağında kan verdim sonuç pazartesi gecesi çıktı 200 dü bugün sabah kendi doktorum tekrar kan ver dedi bu sefer geç çıkmasın diye devlet Hastanesi’ne gittim 75 çıktı doktorum kimyasal muhtemelen dedi Perşembe tekrar ver dedi araştırıyorum kaç saattir laboratuvar farkından dolayı farklı çıkmış olabilirmiş. Sizde tekrar artarmi sağlıklı gebeliğe döner mi böyle bişey yaşayan oldu mu