tgbnur41 arkadaşlar benim de sat 25 ekim-31 ekim arası kasım ayında regli olmadım ve hala regli olmadım 8 gün gecikmeyle beta verdim ama negatifti sonuç sizce ne yapmalıyım ya da kaç gün daha beklemeliyim ?
mommygirlboy Minik_04 daha önceki tahlillerm hemen sonuclanırdı b12 vs bu beta mı geç cıkıyor anlamadım