birmesele ben 5 gğn kala 8,61 le öğrenmiştim 2 gün sonra tekrar kan verdiğimde 4 e düşmüştü malesef. Ama burda çok kişide gördüm düzenli artışları. Tamamen nasip meselesi herkeste farklı ilerliyor önemli olan düşüklüğü değil artışı tabiki ama bence 50 üstü olsaydı benim için daha çok rahat ederdi gibime geliyor ozamanda düşük diye çok sitres yapmıştım. İnşallah sizinki sağlıklı artar 🤲