birmesele glnzkrkmz gideceğim inşallah cumartesi bugün sadece tekrar kan verdim acilde anlamıyorlar kadın doğuma yönlendiriyorlar
nurbeyzz birmesele ben beta 13 ile öğrenmiştim iki gün arayla takip ettim 2.5 kat artış gördüm. Şuanda 7+2 haftalık hamileyim
tgbnur41 birmesele benim de 9 gün gecikmem var bugün ile birlikte ama hcg sonucum negatif sanırım beklemekten başka çarem yok 🥲
hacerserter Ben 14 le öğrendim ama maalesef kurtaj oldum kaybettim 🥺 Şimdi tekrar hamileyim inseallsh sağlıkla kucağınıza alırsınız