birmesele Çok silik bi çizgi görüp kan verdim sonucum bu çıktı , bu şekilde öğrenip sağlıklı bir gebelik yaşayan var mı 🥹
Cekonomiiisstt birmesele hayırlı olsun canım bende 9 ile öğrendim 15. Haftadayız 🤭🪬🐣 düzenli takip et 2 günde 1 artışın bol olsun sağlıkla gelsin 🙏
ErsBegAs mislinaa2 böyle benceyle falan konuşmamalısınız ya., bir insan emin olarak olumsuz bir haber vermeli.. . olumsuz bir şey duymaya hazır değil zaten belli ki.. geç döllenme diye bir şey de var ya hani? Bu yüzden düşüklük değil artış önemli.
birmesele ErsBegAs daha önce kalbi durdu 8 ay önce ilk öğrendiğimde baya yüksekti bu az olunca bilemedim 🤷🏻♀️
mislinaa2 ErsBegAs daha önce yaşadığım için ben kesin olarak yok demedim zaten ben regl gecikmeden önce öğrendiğimde ama baya önce beta 11 di tabiki de kişiden kişiye değişiyor
birmesele ErsBegAs ondan da şüpheleniyorum canım çünkü döngüm de adet olmadım , 2 hafta sonra lekelenme oldu şimdide sonuç bu , ne kadar kendimi olumsuza alıştırırım desem de boş beklenti var 🥹
mislinaa2 birmesele bende ilk gebeliğimde çok erken öğrenmiştim beta 11’di ama regl gecikmedi sonrasında geçtikten sonra 247 flndı tam hatırlamıyorum sonra kalp atışını duydum daha sonrasında kaybettiğimi öğrendim 6 ayın sonunda tekrar hamile olduğumu öğrendim yani sendeki heyecanı en iyi ben anlarım İnşallah vardır güzel haberler almanı dilerim :)
DevriminAnnesi birmesele canoooo sıkma canını üzme o narin kalbini ❤️ben de geç döllenme yaşadım.. Regl olduğum zaman pembemsi be 4-5 gün süren bi kanama yaşadım bi ay sonra testle öğrendim beta verdim düşüktü suan regl takvimine göre 9 hafta ama doktorun dediğine göre 8 haftalığım 💜💜 iki günde bir artış önemli kanama alanımda oldu kahverengi lekelenmede korkma içini ferah tut 💜💜💜