Gyed Fadiiiik evet kanka ne demek bazen öyle bir hale geliyom ki yola çıkmadan onu görmeden gidemiyom 🤣🤣 illaki uğramam lazım sonra kızıyo bana
Yasem 35+6 bugün itibariyle ve son 2 gündür vajinaya doğru ara ara bıçak saplanması gibi acı giriyor yaşayanınız var mı acaba veya bilgisi olan?? Doğumun yaklaştığının habercisi olarak mıdır yoksa normal midir? Teşekkür ederim 🙏
Gyed Yasem canım o normal bebiş kanala yerleşiyor dikkat et kendini çok yorma dinlen çok olursa hastaneye git
Polo Yasem ay sanki böyle bebek oraya bi kafa atıyormuş gibi Bıçak iğne ne dersen saplanıo gibi saniyelik:/ Bende de var :/
Mucizemduru Yasem canım benim de 32 haftadan beri oluyor bugün daha şiddetli oldu bebek aşağı doğru yerleşiyormus genelde ilk gebeliklerde oluyormuş bu arkadaşım hemşire bugün baktı rahmin kapalı ama yumuşamaya başladı dedi ama hemen doğum olmaz dedi
Eymnm Gyed 25 günümüz kaldı inşallah kavuşmamıza😍Sırt ağrım oluyor arada onun dışında çok şükür bi sorunumuz yok Nisan'ın 3 ü sezeryan olcaz herşeyimiz hazır valize koyması kaldı bekliyoruz dört gözle🤗
Mucizemduru Eymnm biz de o güne kadar dayanabilirsek sezaryan olacağız inşallah minigim o güne kadar bekler
Fadiiiik Gyed valla bende sudan ola bilir diye düşünüyom suyu bende cok tükediyom da 😂 Artık Doğuma kadar idare edces cnm