Sumeyyecooban Polo ben doktor a sordum ilk Hamililegim de saçları çıkmasıyla hiç alakası yok karın buyukdukce mideye baskı yapıyor sindirimde felan sknti yaşıyorsunuz dedi ve oğlum kel doğdu ,🤣
Bhrcbk Bizimde son 52 gün nisan sonu nasıpse ama tansıyon sorunum var normal dogum olmaycak buyuk ıhtımalle bırde bebegım kg alımı az tansıyondan dolayı bekletebıldıgı kadar bekletıcek ınsallah rabbım herkesı saglıkla kavustursun evlandına ınsallah mıde sorunum cok yemekten sonra hareket edıyorum az ve sık yıyorum bıde yaglı tuzlu yemıyom dokunmuyor sukur
Polo Gyed bende şaşırdım blogda okuyunca :) Yatamıyorum mide yanmasından ilaçta içsem faydasz Baya saçlı bir bebiş geliyor sanırsam 😀 Zaman hızlı geçiyor ama daha hızlı geçsede vaktinde sağlıkla gelse yavrular, hamilelik zorlaşmaya başladı çünkü 😀
GulKeskin 34+6 dayiz. Son ay gercekten gecmiyormus , durumlar sikintili agrilar sancilar sizilar cok zor cok😭😂😂
Aybukeshn Gyed 33+3 olduk bugün çok şükür 🙏🏼 özellikle akşamları çok fazla sırt ağrısı çekiyorum çok şükür mide yanması yok. Sürekli yeme isteğim var delinmiş gibi midem😄 yiyince de karnım çok şişiyor hareket edemiyorum baya sertleşiyor karnım
Gyed Aybukeshn bende çok yemiyorum ama yiyincede midem yaniyo karnim sertlesiyor sabirla bekliyoruz 💕 bebislerimizi
Aybukeshn Gyed bugün hareket etmedi sanki bebiş ben anlamamış olabilir miyim? Siz de oldu mu böyle birşey
Fadiiiik Gyed maşallah cnm😊 bizde 32+1 haftalığız şuan.. günlerimiz iyi geçiriyor sadece uykusuz geçelerimiz var terlemekden tuvalete kalkmakdan 😊