Gyed Kızlar ne durumdasınız nasıl gidiyo şuan 32 haftalığiz biz kızımla akşamları zor oluyor sırt ağrısı karın sertleşmesi mide yanması sizler nasilsiniz 😊😊🤔🤔
rabiagucer03 Gyed KAŞINMA SENDROMU MİDE YANMASI SAĞ VE SOL TARAFIM ARTIK MUMYALANMIŞ GİBİ YİNE DE ÇOK ŞÜKÜR 😂 36 günümüz kaldı uygulmaya göre ben 10 günü sayasım gelmiyo 😂
Dnzcngz Gyed 45+1 haftalık hamileyim. Son 3 gündür karnımdan vajinama doğru arada bir bıçak gibi ağrı saplanması dışında sıkıntım yok aa bir de bel ağrısı tabi😒 Neyseki bugünki kontrolde doktorum herşey normal dedi.
Polo Gyed bugun blogda okudum Mide yanması saç çıkması demekmiş bilimsel olarakta ispatlanmş 😀 Ebeler haklıymş :) 35 deyim ve midem güzel yanıo :)
Halime23 Gyed son 26 rabbimin izniyle 🥰🥰ama gerçekten zorlu bir dönem nefes alamıyorum geceleri uyku zaten yok ama yinede bebeğim için herşeye değer kavuşmamıza az kaldı Rabbim tüm isteyenlere nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻🧚🏻♀️🧚🏻♀️
Gyed Irmakdkm aynen ben gündüz öyle böyle idare ediyorum ama akşam zorlanıyorum az kaldı şükür 50 güncük
Arzugurbet Bizde 32+5günlüğüz ama çok şükür mide yanması yok ama gece uykusu yok dogru düzgün uyuyamıyorum
Osmansaime rabiagucer03 program 40 hafta olarak hesapliyor demi benimde 36 günüm kaldı Gösteriyi 00 dan sonra 35. Ben de 20 gu içinde dogurcaz gibi geliyo hiç 40 haftayı gormuycem gibi sanki☺
Vctry1706 33+4 son 45 gün Allah'ın izniyle 🙏 mide yanması hep vardı ama aşırı arttı bu aralar fiziksel olarak çok zorlanmıyorum öyle aşırı bı göbeğim yok ama bebişin hareketlerinden gece uykular zorluyor biraz 🤗
Duygu-mercimek Polo öyle bir şey yok. Bebeğin büyümesiyle birlikte baskılanan sindirim sistemin yüzünden mide asidin yemek boruna taşar. Halk arasında bebeğin saçı çıkıyor diye bilinir tamamen uydurma.
Sumeyyecooban Polo ben doktor a sordum ilk Hamililegim de saçları çıkmasıyla hiç alakası yok karın buyukdukce mideye baskı yapıyor sindirimde felan sknti yaşıyorsunuz dedi ve oğlum kel doğdu ,🤣
Melikebelo Gyed son 30 günümüz kaldı heycanla bekliyoruz, bizimde sıkıntımız miydedeki gazı cikaramama buda insanı davul gibi yapıyor birde gün içinde çok uykum geliyor idare ediyoruz işte 😏😒
Ecearya Melikebelo ya nasil ayniyiz kendimi tek saniyordum beni tarif etmissin. Midem surekli gurul gurul ama gaz asla cikmiyor cikarsa da baya zorlanarak. Aksamlari da iyice davul gibi oluyorum semsert bebek hareket edince biraz geciyor barsaklar hareketleniyor sanirsam. Neyse buna da sukur diyelim ama yalniz degilmisim sanirim 😊
Polo Gyed bende şaşırdım blogda okuyunca :) Yatamıyorum mide yanmasından ilaçta içsem faydasz Baya saçlı bir bebiş geliyor sanırsam 😀 Zaman hızlı geçiyor ama daha hızlı geçsede vaktinde sağlıkla gelse yavrular, hamilelik zorlaşmaya başladı çünkü 😀