kubos_ MedineK_28 nişanı şöyle anlatayım sarımsı ya da böyle kanlı gibi sümüğümsü bir akıntı oluyor benim bu sabah böyle olmuştu
MedineK_28 kubos_ benim enfeksiyonum olduğu için bende Hergün geliyor ayırt edemezsem diye çok korkuyorum bizim burada tek doktor var ve bazen başka hastanede nöbette olabiliyor sevk edilebilirim o yüzden yetişemezsem korkusu var umarım doktor burda olur doğumumda
hannee_d kubos_ Benim sancılarım gitti. Hareket ediyorum gelen giden yok. Allah sağlıkla kucağa almayı nasip etsin. Gece doktor bana kendin kontrol edebilirsin açıklığını deyip eliyle bu kadarı 4cm dedi
kubos_ a-a-my-h_dmr yok hala evdeyim dayanabildiğim yere kadar dayanmaya çalışıyorum yine giderim açılma yok der gönderirler diye korkuyorum o yüzden dayanabildiğim kadar dayanıp öyle gideyim diyorum ama bu gidişle dayanamayacağım
Seyda-06 kubos_ çok yürü ne kdar yürürsen açılman o kadar fazla olur. Çatı kemikleri her yürüdüğünde bebeğide içerden dışarı yürütüyor ilk gebelikse biraz zaman alabilir
a-a-my-h_dmr kubos_ şu bazen doğum anında da gelir canım Benim 2. gebeliğim de doğumdan 15 dk önce yani tam açıklıkta geldi
prenseslerblogg kubos_ nasılsın canım sancıların ne durumda pilates topun falan varsa onda da yapabilirsin hareketler
Seyda-06 kubos_ bende 39+1 im bekliyorum hiç ne sancı çıktı geçen hafta ne açılma bacak ağrısından yürüyemiyorum ama asla. Hayırlısıyla sağlıkla kucağına al inşallah çokta aksatma hastane de açılmana bakarlar sürekli
Anne343434 Umarım mesajımı görürsün bende ot var 37 haftalık gebeyim istersen senin adına suya koyabilirim senin niyetine
demetov Ben de merak ettim ne durumdasınız inşallah açılmanız olmuştur. Kendinizi kontrol edin açıklığı hissedebiliriz diye düşünüyorum benim de ilk gebelik 34+6 yım merak içerisindeyim
bebeklerim__ kubos_ askim seni nst ye bağlı tutup Allah korusun ne zaman bebeğin kalp ritminde değişiklik olur o zaman alırlar sezeryana. Dua edelim hemencecik sancılarını artsın. Bina da merdiven in çık bol bol.
MedineK_28 kubos_ zaten yakınmış bence gidin birley kaybetmezsiniz kimisinin açılması olup suyu gelmiyor doktor doğumda patlatıyor
MedineK_28 kubos_ tez zamanda bir avazda doğurursun umarım hastaneye git bence bi baksınlar yatışını yaparlar belki
Fatma_furkan1996 kubos_ sancıların bu kadar artmışken seni niye yatırmadılar anlamadım ben kontrol altında olman gerekir senin Allah muhafaza sen hemen hastaneye git canım