hannee_d bende en son 9 cm açıklığa kadar ulaştım ama bebek çıkıma bir türlü gelmedi suni sancı verdiler yine olmadı ikimizin değerleri de kötü gidince önce sezeryan dediler sonra başka bir doktor sezeryan olmaz bu noktaya kadar gelinmiş gerek yok vakum yardımıyla çıkarırız dedi ve öyle de oldu 🥲tek sorun kesi dışında yırtıklarm çok fazla oldu 1.5 saat sürdü dikilmem 🥲ama çok şükür evimize geldikkk🩵