ssbbbsss depend çok çok gerekli ve kesinlikle sezaryen sonrası bol sert kahve için alt üst takım pijama çok rahat olmuyor boydan gecelik çok daha iyi bol yürüyüş iyileşmenizi sağlayacak benim genel anestezi ile ilk doğumum gerçekleşti 5 yıl önce şimdi ikinci kızım yine sezaryen olacak genel anestezide odaya geldiğim gibi uyandım çok ağrım olmadı sadece doğum sonrası karnıma bastırdılar odaya geldikten sonra 4-5 kez onu hissetmek çok acı verdi bana belden uyuşsaydım o acıyı hissetmeyecektim doğum sonrasında ama belden uyuşmadım maalesef ikinci için dua ediyorum belden uyuşmak için sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙏