ssbbbsss kalıcı bir şey olmadı yatış pozisyonuna göre bazen oluyordu bu sezeryanımda şimdilik baş ağrım olmadı öncekinde çok başım ağırmıştı bunuda şuna bağlıyorum ameliyattan sonra sürekli yatmamaya dikkat edin birazcık kafanın yukarda olması iyi oluyor sanırım