Arkadaşlar çarşamba gününe zorunlu sezeryan randevusu verildi ve uyuşturma şeklini bana bıraktılar. Ya genel ya da spinal anestezi oluyormuş çok kararsız kaldım. Sizce en iyisi hangisi olur genelde uyanması biraz uzun sürüyormuş sanırım birde bebeği görmek isterim. Bu arada sezeryan sonrası yapmam gereken şeyler var mı tecrübe edindiğiniz korse kullabilirsin dedi doktor henüz almadım