Yelizmurat tabi ki kötü canım hamileliğin her anı zor bi canlı taşıyoruz sonuçta tamamen iyi dört dörtlük hissedemicez ztn kendime hep böyle diyorum dayan diye ama bu açlık hissi gerçekten çok kötü çok zor ya aşırı bulandığı zamanlar ilaç filan istesen kullanıyosun engelleyebiliyosun biraz da olsa ama buna hiç bişey yok ztn herşeyden tiksinmişken bide sürekli aç olmak o dolabın pis kokusuyla sürekli onun başında olmak ooffff napcam nasıl geçecek hiç bilmiyorum şu gecenin 3 buçuğu yine açlık uyandırdı elim ayağım zil çalıyo 😓😓 ben napcam kızlar dua edin ne olur