Yelizmurat ya of yaaa çok zor bi durum iştahım açık değil ama sürekli açım ya sürekli yemek yiyorum 10 dk sonra midem kazınıyor deli oluyorum kendime yarım saatte bir ne yiyebilirim sürekli öyle meywe kuru yemişler filanda tutmuyor beni hatta daha çok acıktırıyor onlar ben napcaö böyle sinir geliyo resmen hele gece bi uyanıyorum deli gibi acıkmışım midem bulanıyo elim ayağım titriyo mutfağa zor atıyorum kendimi arkadaşlar lütfen bilen yazsın geçecek mi bu yada folik asit acıktırır mı böyle yani çok yedirir mi 12 haftalık olduk şu an çok zor çopookkkkk sürekli aç hissetmek hemde günlerce aç bırakılmış gibi çok zor napcam ben böyle 😭😭😭😭😭😭