Tanjuyagmur8990 ne bileyim işte bulantımda oluyodu en başlarda kusmalar filan onlar azalınca böyle açlık çoğaldı ikisinide yaşadım keşke öyle kalsaydım cidden bu çok kötü bişey iştahın yok ztn herşey kokuyor yemek istemiyosun ama karnın aç deli gibi aç hemde çok zor çok 😥😥 anneme geldim belki ewimde öyle hissediyorum herşeyden tiksindim diye ama hiçbişey değişmedi