aaslii34 aynen bızde o yuDennyaptırdık duyunca sok oldum suan o baynadan cevap yazmasını beklıyorum kalbınde bı odacısındamı ne sıkıntı cıkmıs bısey daha vardı unuttum sımdı .hatta dr bana 3lü ve 4 lü taramaya bıle erek yok dedı .3tane dna sına bakıld anlamıadım ben bu ısı