aaslii34 çok zor olduğunu biliyorum ama şöyle düşün bundan 1 sene sonra bu endişelendiğin günleri hatırlayıp bir oh çekeceksin şimdi bebişim yanımda diye. Kendini sıkma lütfen. Bir de çevreye kulak asmamaya çalış. Ben de 18 haftalığım bir kızım olacak inşallah işyerimde hamile olan bir arkadaşım bana bebeğin hareketlerini nasıl hissetmezsin çok tuhaf diyerek aşşşırı moralimi bozdu. Ben de buna taktım :) sürekli takcak bişey çıkıyo yani..