Canım benim Allah kalbine inşirah ferahlığı versin. Ben de oğlumu tam da 23 nisan çocuk bayramında 38+4 de kaybettim. Hareket hissetmedim ve kalbi durmuştu. Sebep bulunamadı. Düşünsene 9 aylık bebeğin, doğurup eve geleceğiz diye beklediğin zamanlarda ölüsünü alıyorsun. Alttan fitil verip kendi sancılarımı beklediler. Rahim ağzı yumuşatıcıymış. Suni sancı vermediler bana sabaha karşı 4.00 gibi verildi ertesi akşam 18.05 de doğdu oğlum.Doğduktan sonra hiç bir acı kalmadı fiziksel olarak. Çok zor bir durum inşAllah cennette bizleri bekliyorlar. Ben sürekli oğlumu Hz. ibrahim ile Hz. Sarenin yanında diğer arkadaşlarıyla gülüp eğlenirken, oynarlen düşünüp mutlu oluyorum. Sen de öyle düşün. Kavuşacağız inşAllah.