busrayalcin44 başın sağolsun yazılanları okudum nedense hep aynı hissetmişiz benimde 17. Haftada kontrole gidecektim birkaç gün önceden bir tuhaflık var gibi geldi hep inşallah iyidir demeye başladım doktor ultrason probunu koyarkoymaz kalbi atıyor mu dedim adam ağzını açmayınca korktugum başıma geldimi dedim oda alttanda bakayım dediginde o anın kabus olmasını o kadar çok istedim ki 1:30 da yatışım yapıldı 22:30 gibi oğlum doğdu ama arkadaşların anlattıgı gibi bebek doğunca tüm agrı sancı bitiyor ama kendimi yarım kalmış hissetmem bir türlü geçmiyor 3 ay olacak