busrayalcin44 İlk postumu geçen hafta açmıştım bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum diye 25+3 hamileydim bugün doktorum hemen gel demişti gidip baktık kalp atısını duyduk salı günü normalde tahlillerim şeker yüklemem vardı perşembe günü de gittim onları yaptırdım yine doktora yazdım içim rahat değil bebeğin hareketlerini hala hissetmiyorum diye endişelenme beraber duyduk sesini dedi.. dün gece yine içime bi kuşku düştü sabah 6.30 doktora mesaj attım hem tahlil sonuçları için hemde hala endişeleyim 1 haftadır bişe hissetmiyorum dedim gel hemen dedi ctesi günü yani bugün 1.30 da hastanede oldum ve evet doğru bebeği kaybetmişiz dedi.. napcam hiç bilmiyorum nasıl toparlancam bilmiyorum ama normal doğumla alcaz dedi daha önce yaşayan var mı sonraki süreç nasıl olcak?
biranneninyolculugu busrayalcin44 başınız sağolsun ben de 25 haftalıkken suni sancıyla normal doğum yaptım. Çok zor bir süreç Allah yardımcınız olsun 🤲🏻
Seher-emre busrayalcin44 Çok geçmiş olsun .Başınız sağ olsun Bende 8 gün önce ani sanci ile gidip bebeğimi kaybettim 20 haftalıktım bende .Doktor sancıların başlamiş doğuracaksın dedi Gece 1 den 5 e kadar sancı çektim ,doğumun herşeyini erkenden yaşadım .Doktor seçenek sundu bana belden iğne mi yapalım yoksa damardan mı verelim diye bende belden iğne yapmasını tercih ettim .Doktorlar tam yapacakken bebeğim kendiliğinden geldi .Ve gerçekten inanın bu duruma kuş kadar hafif birisi oluyorsunuz sanki o sancıları acıları siz çekmemiş gibisiniz dpgum bittiği anda herşeyi unutuyorsunuz .Korkmayın bol bol dua edin 🙏
Baahaar Başınız sağolsun,bende 8 aylıkken sizin gibi hareket hissetmiyorum diye gittim kalbi durmuş,çok zor Allahım kimseye yaşatmasın. Ben sezaryen oldum 3,5 ay oldu Allahım sağlıklı bebekler nasip etsin inşaAllah
Seyma8 Çok üzüldüm gerçekten Allah birdaha yaşatmasın ne hayallerle umutlarla testler yapıyoruz kan değerlerimizin artmasını bekliyoruz doğumuna kadar sancılar çekiyoruz sonra bir anda doğumuna aylar günler sayarken kaybetmek çok acı olmalı Allah sana güç kuvvet versin allahım tez vakitte sağlıklı sahatli bir evlat nasip etsin
busrayalcin44 biranneninyolculugu zaten doğum korkusu olan biriydim şu an psikolojik olarak da çok kötüyüm hiç bişeye gücüm yok gibi ptesi yatışım yapılcak ama şu an ne süreci ne durumu hiç bişe bilmiyorum korkuyorum da
busrayalcin44 Seher-emre evet isyan etmek istemiyorum dua etmek istiyorum hep gücüm de yok gibi of odf
ozlemyilmaz60 Başınız sağolsun sizi cennette bekleyen bir bebeğiniz var çok zor bi durum 😔 hareket hissetmeme dışında başka bir belirtiniz var mıydı bende şuan 19 haftalık gebeyim hiç hareket hissetmedim çok korkuyorum
irmairma busrayalcin44 çok üzüldüm, doktorun dıyduğu gerçekten kalp atışımıydı peki ultrasonda bakarken hareket ettiğini gördünüz mü , Allahım sizi sabır versin çok zor
biranneninyolculugu busrayalcin44 böyle bir duruma hazırlanmak gibi bir şey yok bence maalesef ne zaman nerede olsa zor 😔 acı geçmiyor ama onunla beraber yaşamayı öğreniyorsunuz
esrashnn01 busrayalcin44 bende aynı durumu yaşadım canım 32 haftalıkken kalbi durdu benim de bebeğimin psikolojik olarak iyi olmadığım için ben sezaryen tercih ettim cesaret edemedim normal doğuma 4 ay sonra kazara tekrar hamile kaldım inanılmaz büyük korkularla mücadele ediyorum ama bebeğim bana tekrardan unut oldu kızımın acısı asla dinmedi hala mezarının başında ilk gün ki hisleri tekrar yaşıyorum ama bir şekilde yaşıyoruz Rabbim sana sabır versin kuzum benim cennete seni bekleyen bir meleğin var artık🪽
Seher-emre busrayalcin44 Çok taze bir acı yaşadım benimkisi de çok ağırdı İnan sebebini bulupta bana bundan şundan olmuş demediler ,bir kaç gündür kafayı yemek üzeredeydim ama Allahtan başka kimseye sığınamıyorsunuz dua açın bol bol dinleyin ama lütfen başkalarını dinlemeyin merak etme geçer çok gençsiniz birdaha olur bunları dinleyıp sinirlerinizi bozana kadar açın hocaları dinleyin ölen çocuğumuzun cennetteki yerini dinleyin ki kalbiniz huzur dolsun .Onlar bizim meleğimiz cennette en güzel yerlerde
sevgi24062023 busrayalcin44 Baṣiniz sagolsun rabbim size sabirlar versin cok zor Neden olmus olabilir doktor bise soyledimi
busrayalcin44 Baahaar dün ya da bugün olmuş suyun daha var dedi bugün istersen yatışını yap ama işlem ptesi yapılcak dedi ondan eve geldim toparlanamayacağım gibi ama rabbim güç kuvvet versin inş..
busrayalcin44 Sebep ne bilmiyorum haklıymışsın kalp atışı yok dediği yerden sonra dinleyemedim zaten 1000 hamilelikten 3 kişide görünür dedi gayet sağlıklı her şeyi yerinde bi bebekti ama rabbim böyle olsun istedi herhalde.. sadece çok zormuş riskli bişe yokken ortada böyle olması bu da bizim sınavımız herhalde
brco Öncelikle başın sağolsun benimde başıma geldi 17 haftalıkken suyu bittiği için kalbi durdu suyu olmadığı için biraz zor oldu. Suyun varsa yine daha rahat olabilir diye düşünüyorum çünkü bana o zaman doktor suyun olmadığı için rahat çıkmıyor demişti öncelikle sabah erkenden yatış yapıp birer saat arayla bir alttan bir üstten hap veriyorlar açılma olsun diye ilerleyen saatlerde suni sancı takıyorlar ilk başlarda regl sancısı gibi ilerleyen saatlerde yapamicam diyorsun olmicakmış gibi geliyor ama çıktığı an baya rahatlayacaksın her şey bitmiş olacak korkma Allahın izniyle kurtarırsın kolay değil ama bu da bir imtihan geçmez dediğimiz ne varsa geçti 😢 ha birde sıcak duşa gir sürekli rahatlatıyor biraz olsun
Fuunndaaa busrayalcin44 benimde ilk hamiligimde şeker yüklemesi yaptırdıktan kısa bir zaman sonra 30 haftalıkken bebeğimin kalbi durdu o yüklemeyi yaptırdığıma çok ama çok pişmanım doktorlar bundan olmaz diyorlar ama onun haricinde bir sorun yoktu başınız sağolsun aynı süreçleri yaşadığım için zorluğunu çok iyi biliyorum Rabbim sabır versin inşallah
melllna Fuunndaaa başınız sağ olsun. Sezeryan ile mi doğum yaptınız normal mi ? Benim de 34 haftalık hiçbir problem yokken durdu kızımın kalbi..
HaticeArCi Fuunndaaa bir yakınımda da şeker yüklemesi sonrası aynı durum olmuştu. Birkaç kisiden daha duydum. Kimisine de faydası oluyor. Doktorlar inkar ediyor ama şeker yüklemesi herkeste aynı faydayı vermiyor kim ne derse desin. Allah’ım imtihaninizi hafifletsin.
busrayalcin44 Seher-emre hemen müdahale edildi mi size şimdi bana dün ölmüş olabilir dedi ptesine kadar beklemem de korkuyorum ama yapılcak işlem de beni korkutuyo hayırlısı en azından bugün o gücü bulamıyorum kendimde evimdeyim