nkkl panikedos 5+4 te sadece kese göründü bebek görmedi iki hafta sonra gel dedi ben 7. Haftaya kadar gitmedim 7+4 te duydum kalp atışını
panikedos nkkl hadi ya bende bekledim ama hala küçük dedi doktor 7 8 haftada ancak seçilir dedi sağlıkla gelsin bebeğiniz❤
Asekrn panikedos devlete gitmiştim bende bana kese var bebek yok demişti çok üzülmüştüm özele gittim bebek varmış kalbi de atıyordu maşallah hiç korkma sadece sabret ve dua et :)
panikedos Asekrn teşekkür ederim canım valla çok erken öğrendim 3 haftalıktı 6+4 e kadar zor dayandım 1 hafta daha sabredicem allahın izniyle ya Sağlıkla gelsin inşallah canım 🥰
nkkl panikedos panikedos bana da gittiğimde kalp atışını bile zor dinletti küçük rahatsız etmeyelim dedi bu zamanlarda böyle insan stres yapıyo hiç yapma geç döllenme olmuştur belki duyarsın hayırlısıyla
Asekrn panikedos bende az önce baktım ultrason kâğıdıma 6hafta4günlük duydum kalbini sende ilk randevunda duyarsın Allah’ın izniyle :)))
aysinnam Canım normal ya 5+5’te vajinalfrn gördü doktor daha çok küçük kesende dedi oluşmuş ama dedi 2 hafta sonra gel dedi beklemek en güzeli güzel güzel büyüsünler 🥹💖💖
nkkl panikedos hayırlı haberler verirsin inşallah bekliyorum bende çarşamba gidicem bakalım nasıl merak ediyorum
nkkl panikedos inşallah gösterirse cinsiyeti doktor da söylerse öğrenirim erken mi bilmiyorum bu zamanlarda öğrenen de var ama bakalım bide ikili test istedi ondan da biraz stres oldum nasıl çıkıcak sonuç hayırlısı olsun ikimiz içinde
panikedos mislinaa2 geçmiş olsun canım güzel düşünelim güzel olsun inşallah sorun olsaydı söylerdi galiba ya