panikedos
Merhaba bende cuma günü gittim devlet hastanesinde doktora 4+6 haftalık bana göre doktor bi açıklama yapmadı ultrasonda kese görünmedi ama vajinal muaynede kesesi gördü çok küçük dedi bebekle alakalı hiç bişey demedi sadece kese var dedi Salı günü tekrar çağırdı inşallah bu sefer herşeyi görürüz herşey yolundadır umarım 🙏 çok aşırı stres yaptım 😔