panikedos
Aşkım 6+0 gittim ama doktor ultrason da 6+3 gözüküyor dedi çok hafif kalp atışını dinletti ve küçük de olsa göründü . Senin ki geç döllenme falan olabilir mi yada sen 6+4 biliyorsundur ultrason da daha küçüktür veya bi kaç gün daha bekleyip bidaha mi gitsen veya doktor değişikliği mi yapsan benim 1 gün sonra randevum var tam 7 ci haftada kalp atışı duymaya çağırdı . Bize de haber verir misiniz merak ettim