Aysemlg SeLyy aynen kanamam oldu ardından iğne serum şuandada ilaç kullanıyorum tuvalet harici kalkmak yasak. İlk gebeliğim ve risk varmış bakalım hayırlısı bunada şükür
Ertugunannesi SeLyy kizlar bisi sorcam bugun doktorum bana decavit ve gynoferon verdi bunu kullanan varmi bilgisi olan
Sifauzun_2 Gamzdmrt yok benim rahim ağzı kısalığı var doktor progestan ve istirahat verdi sizde var mı
Gamzdmrt Sifauzun_2 benim bi kaybım var . Şuan 7 haftalık hamileyim 12.hafta da serklaj atacak doktorum önlem amaçlı. Keşke riske atmayıp attırsaydınız kaçıncı haftadaydınız
Goncimikk Sifauzun_2 sizinle aynı durumdayız 20+3günlük hamileyim 16. Haftamdan beri yatıyorum. Progestan alttan fitil sabah akşam kullanıyorum bide istirahat. Rabbim sağlıklı sıhhatli zamanında kucağımiza alabilmeyi nasip etsin hepimize insallah 🤲
Zuzu97 Sifauzun_2 keşke bende yata bilsem😕sadece gece oğlum uyuduktan sonra yata biliyorum gün boyu ayaktayım 30 haftalık olduk
Sifauzun_2 Zuzu97 ahh tabikide seninde zor ama çok şükür tehliken yokki oğlunun arkasında gezebiliyorsun
ddamserc of bende öyle operasyon gecirdim bebise bi sikinti olmasin die 40 gün yatak istirahatim var ve henüz 9 günü gecti 😥 neyse ki bol bol kitap okuyup telefona sarabiliorum bu arada ama yatmak gercekten sikici 😣
Sifauzun_2 ddamserc canım bende bir aydır yatıyorum yatmak zor tabi ama insan bebişi için herşeyi yapıyor sen kaçıncı haftadasın
Zuzu97 Sifauzun_2 erken doğum riskim var aslında sezeryan dikişlerinden dolayı onun için 3 gün önce doktor kontrolum vardı ciğer geliştirici iğne yaptılar ne olur ne olmaz diye
Ertugunannesi Ne icin o kan dedi doktor amam demir yaziyor nette ben zaten devit3 kullaniyorum suan Tlaytas
ddamserc Sifauzun_2 öyle öyle onlar saglikli olsun da biz nasil olsa dogumla birlikte mecbur harekete geccez ☺️ 10. haftanın icindeyim ben canim sen kactasin?
Sifauzun_2 Tlaytas 32 dedi canım ama bende kanama ve şuan devam eden kahverengi akıntıda devam ediyor
Tlaytas Ertugunannesi hiç bilmiyorumki doktoruna sorsaydın keşke belki o ilacı kullandığını unutmuştur doktor
Ertugunannesi Tlaytas bidaki hafta yine gitcem oyle sorayim bide cok yan etkileri var yaziyor korkuyorum zaten mide bulantisi cektim yine bulanti yapar diye korkuyorum