Sifauzun_2 of canım geçmiş olsun allahım sağsalim kucağına almak nasip eder . Ne yapacan canım bebeğinin sağlığı içinse yat annelik çok zor . Allahım sabır versin bende iki kere 42 haftalık gebelik geçirdim çok yorucuydu. Ama insan unutuyor 8 Ay oldu Doğum yapalı unuttum bile.