Ben normalde antalyaliyim eşimin isnden dolayı Ankaraya geldik. Antalyada olsaydım net ozelde yapardım ama Ankarada devlet hastanesi olarak ETLİK ŞEHİR HASTANESİ çok çok iyi,ozel hastane gibi başından beri oraya gidiyorum çok memnunum. Yakin zamanda orada komşum doğum yaptı oda memnun. Ayrıca gebe okuluna giderseniz doğumdan sonra size ozel oda veriyorlar.