yorgunannis ben ilk doğumumu özelde yaptım ama bu ikinciyi devlette yapmayı düşünüyorum. Çünkü özel ne kadar iyiymiş gibi düşünsek de en ufak bir arıza da, bir sorunda devlete sevk ediyor. Yani ben doğumdayken mesela diğer taraftaki kadının kalbine durmuştu devlete sevk ettiler apar topar. Ve ben çıktıktan sonra öğrendim, eşim ben sanmış dışarda hüngür hüngür ağlamış, bende çıktım diyorum bu adam niye bu kadar duygulanmış 😄