İlk doğumum 2 sene önce devlette oldu ve çok memnun kaldım, özeli hiç düşünmedim 2.çocuğuma hamileyim 37.haftadayım aynı hastaneye gidiyorum. Hastanede özel odalar var tek kişilik kalmak istiyorum deyince ücret ödüyorsun o şekilde kalmıştım ilk çocuğumda bunda da öyle tek kalmayı düşünüyorum. Devlette bilindik iyi bir hastane ise kesin devlet diyorum ve şehir hastanesi asla önermiyorum