Hilalarzu yorgunannis evet bir de o tarafı var, ankarada yaşıyorum doğum zamanı şartlar şehir hastanelerinde çok güzel evet ama takip açısından bence yetersiz kimisi de bu durumu önemsemiyor tabi tercih meselesi.
Merve_3300 yorgunannis Zor durumda kalmadigim sürece devlete gitmem. Hic bir konuda en kötü bölüm bence. İlkinde özelden oldu. Nasip olursa buda özelde
yorgunannis topali yazdım ya ilk doğumum 3 yıl önce devlette oldu memnun kaldım yani şuan nasıl bilemiyor insan
tev Ben ilk doğumumu devlette yaptım doğumda sorun yaşadım şimdi 23 haftalığım özele gidiyorum.tekrar sorun yaşamak istemedim.
Hilalarzu yorgunannis bizde de eşim bu sürece başından sonuna dahil olabilmek için kendisi özel hastane doktor araştırdı birlikte karar verdik 🫶
Dilos24 yorgunannis en iyi kaynanadansa en beceriksiz koca iyidir boşver🤣 benimki yanımda kalacak ne olacak sanki alıp emzirecek hali yok 😄
yorgunannis Hilalarzu ne güzel benimkini nasıl ikna edeceğim o ihmallerden dolayı özeli istemiyor devlet daha iyi diyor
kyn52 Benimde ilk doğumum olacak beykoz devlet hastanesine gidiyorum gayet memnunum hem doktorumdan hem hastanemden ben baya araştırdım ama doğum yapanlar vs aşırı memnun inşallah bende memnun kalırım