Şimdi kızlar sizlere bir sorum var cevaplayın lütfen🌸
Devlet hastanesi 2dklık mesafemde ilk kızımda orda doğum yaptım memnun kalmıştım 3 yıl önce🙃 şuan nasıl bilemem odayı paylaştım tabi devlet hastanesi olduğu için.
Özel hastaneye de imkanım var yani istenen ücreti verebilirim biraz tedirginim ihmalleri oluyor diye ama hijyenik kendine özel odan ilgi alaka biraz daha fazla oluyor haliyle özel olduğu için, onlar da biraz paraya bakıyor tabii.
Siz olsanız hangisini tercih edersiniz?? Devlet hastanesi tecrübe olarak daha mı iyi??
Asıl soru özel hastane mi devlet hastanesi mi??