Meliss- 🥹ya kusura bakmayın konudan bağımsız sorum olacaktı da size, ilk defa bu ay ovulasyon testine başlayacağım ama adet bittikten sonra mı başladınız siz nasıl ilerlediniz kaçırmak istemediğim için adet bitimi başlamak istiyorum aslında ama çok mu erken olur bilemedim
mystery94 Meliss- genelde adet bittikten 5 gün sonra başla diyolar ama ben hep erkenden başlıyorum canım başla erkenden garantiye al belki erken olur belli olmaz
Rojdiyebiri Meliss- Ben yumurtlama günümü hiç bilmediğim için belki âdetten sonra hemen başlar diye adetim bitti ertesi günü hemen başladım pik görene kadar devam ettim ve 16. günde pic oldu yani geç yumurtladım uygulamalarda gösterileno ile son günü tamamen yalanmış yani benimki yalanmış bence siz de adetininiz biter bitmez yapmaya başlayın buraya da atabilirsiniz ben de bilmiyordum ama artık her şeyi biliyorum öğrendim istediğin zaman soru sorabilirsin🫢
vanilya_kokusu_ [silindi] 1 saat önce ben almıyordum Ba o zamanlar ilk denemeydi ovulasyon testi hamile kaldım Ayın 4 u yumurtalama oldu bak 5 de çatladı 5 6 yı da değerlendirdik ondan sonra bıraktım
Seraymesut Rojdiyebiri arka arkaya yapma hatalı olur üstteki yumurtlamaya başlamış her gün aynı saatte yap yoksa yanlış olur
bebegimle_ben Rojdiyebiri valla canim banada yardimci olursan sevinirim 5 ocakta adet basladi 11 ovakta bitti 12 ovakta test yapmaya basladim ve o gun aksam gun ada gun ara iliksi oldu halada devam ediyor takvim bana 19 ocak yuzde 19 diyor yarin 21 yuzdesi ama hala piki gormedim testmi bozuk yoksa saatimi yanlis bugun carlbleu testi aldim bakalim ne diycek sonra yapicam benim tahminim yarin pik olmasi lazim dongum 28 gun sence ne zaman pik olurum hesaplayabilirmisin ama test yapmaya devam edicem ve iliskiyede tesekur canim
Meliss- @"rojinaydin 🫢🫢😬🥹 yaaa çok teşekkür ederimm bende bugün bitti adetim o zaman yarınnn başlıyorummm çok teşekkür ederim ya gerçekten 🫠 kesin benimde uygulamalardaki gösterilen tarih yanlış 3 aydır uygulamaya göre denedik olmadıı 🤣 şimdi inşallah kaçmayacak hahaha🫢😭 inşallah güzel sonuclar alırızzz 😍🤲🏻 ben yaptıkça yüklemeye çalışacağım🫂
Deletedmom_878 Rojdiyebiri canım merhaba yeni gördüm de bende bu testten kullanıyprum baya zaman geçmiş pik yakalamak için saat kaçta yaptın ben gündüz 3 te bir kere yapıyorum 2 saat sıvı alımını keserek akşam pik olur kaçırır mıyım diye düşünüyorum bilgilendirirsen sevinirim
sepselin Deletedmom_878 ikisi de birbirine çok yakın olursa o gün akşam da yaparsın kaçırmamış olursun
Rojdiyebiri Deletedmom_878 saat 16:00 da yapıyordum birde akşam 20:00 da testi yapmadan 2 saat önceden su içmeyin
gunes111 Rojdiyebiri canım beni hatırladınmı hamile kaldığınız ayda ikimizde aynı gün piki yakalayıp aynı ay çatlama oldu
bebegimle_ben vanilya_kokusu_ ben oglen olu te yaptim koyulasmadi hic yani piki gormedim baska test aldim onunla deniycem