Rojdiyebiri valla canim banada yardimci olursan sevinirim 5 ocakta adet basladi 11 ovakta bitti 12 ovakta test yapmaya basladim ve o gun aksam gun ada gun ara iliksi oldu halada devam ediyor takvim bana 19 ocak yuzde 19 diyor yarin 21 yuzdesi ama hala piki gormedim testmi bozuk yoksa saatimi yanlis bugun carlbleu testi aldim bakalim ne diycek sonra yapicam benim tahminim yarin pik olmasi lazim dongum 28 gun sence ne zaman pik olurum hesaplayabilirmisin ama test yapmaya devam edicem ve iliskiyede tesekur canim