Rojdiyebiri Üstteki 16:00 da yaptım Alttaki test ise 21:00 Tam koyulaşacaktı niye birden tekrar soldu t çizgisi bunun anlamı ne kızlar
vanilya_kokusu_ Rojdiyebiri hergun auni saate yap mesela saat 4 5ideal ben o saatlerde yaptım çok güzel sonuçlar aldım 23 haftalık da olduk 😂
Seraymesut Rojdiyebiri arka arkaya yapma hatalı olur üstteki yumurtlamaya başlamış her gün aynı saatte yap yoksa yanlış olur
anonimhesapp Akşam saatlerinde lh hormonu düşüyor o yüzden sabah ve öğle saatlerinde yapın diyorlar ondan kaynaklı olabilir. Dün test yapmış mıydınız
Mutlubiriol Busraaaakkk Bu test nasıl yapılıyor canım ucu idrara mı batırılıyor ilk defa yapacağım bu ay
Rojdiyebiri Mutlubiriol Max çizgisine kadar 10 sn idrara batırılıyor sonra düz bir zeminde bekliyorsun bendeki test 10-15 dk da sonuç veriyor
Busraaaakkk Mutlubiriol Evett canım max yazan çizgiye kadar 10 saniye batırıyorsun, ilk idrar ile değil 2.idrar ile yapmalı ve su içmememiş olman gerekir öncesinde
Deletedmom_878 Rojdiyebiri canım merhaba yeni gördüm de bende bu testten kullanıyprum baya zaman geçmiş pik yakalamak için saat kaçta yaptın ben gündüz 3 te bir kere yapıyorum 2 saat sıvı alımını keserek akşam pik olur kaçırır mıyım diye düşünüyorum bilgilendirirsen sevinirim