aldede bende çok fazla belirti olmadı dört günlük adet gecikmem oldu même hassasiyeti oldu bu kadar ben çok şansa yaptım testi , varsa pozitif yoksa hayırlı kapalım dedim bugün yaptım testi kanda verdim geldim pozitif , inşallah hayırlı haberler alırsın bizleri de unutma ♥️♥️