Elmas03 hemen bir kadın doğum doktoruna git. Önemli olan keseyi bebeği görmek değil. Senin kan ve idrar tahlillerine bakıyorlar. Eksik ya da sıkıntılı bir değerin varsa hemen tedaviye ve takviyeye başlatırlar. Ayrıca alman gereken vitaminleri alırsın bir an önce. Bebeğin sağlığı tamamen senin değerlerinin iyi olmasına bağlı. O yüzden bekleyeyim diye düşünme. Bebek için risk oluşturan bir durum var mı kontrolümsağlanır, gerekli takviyeler verilir. Hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin