Kızlar test yaparken yarı ıslandı yarı ıslanmadı negatif çıktı yapay zeka teste sorun olabilir tekrar yap dedi geç döllenme olabilir yap dedi 5 gün sonra sız ne diyorsunuz morelim bozuldu Napcam lütfen yorumlarınıza çok ihtiyacım var yazarsanız sevinirim 🙏🏻🥺😍