Busemerve32gmailcom bence 3 e bakan 4 e de bakar Allâh nasip etmiş ne güzel gerçekten zorluklarla sahip olmak isteyenler var ben şu an ikinci gebelipimi yaşiyorum ve riskli tansiyondan dolayı o kadar iyi anlıyorum ki şu an değerini ne güzel bi nimet olduğunu herkese nasip olan bişey değil belkide senin, de imtihaın budur aldırırsan imtihanı kaybetmiş olursun hep iyi düşün hayırlısını en kolay şekilde nasip et Allah’ım de dua et bi yolu bulunur