Busemerve32gmailcom benim de 3. Yolda . İlki 5,5 yasinda ikincisi de 2 yasina az kaldi subatta girecek ve ben de surpriz bir sekilde gebe kaldim bende de ayni duygular var , calisiyorum uzerine 3 cocuk nasil yapacam bilmiyorum ustelik gebeligim de saglik problemli geciyor yarisindan sonra nasil yetecem kendime cocuklara ise de devam etmem lazim ki izinlerimi aktarabileyim bilmiyorum ama Allah guc verecek diye dusunuyorum o yuzden akisina biraktim bakalim