Busemerve32gmailcom Allah nasip etmişse vardır bir hayır böyle durumlarda yapacak en güzel şey teslimiyet bende kızım 10 aylıkken hamile kaldım meme yiyordu çok seviyordu bırakmak zorunfa kaldık arkadaşım beş aylıkken hamile kaldı üstelik çalışıyor çok zor şartlarda bakıyor ama bakıyor bir şekilde şimdi küçüğü 1,5 yaşında dünyaya geldiler ve hızla büyüyorlar çok zor bir durumun içindesin 4 çocuğa üstelik üçü bebek sayılır yetebilmek çok zor olacak ama yapacaksın Allah kolaylığını gücünü rızkını verecek inşallah 🙏🏻