Busemerve32gmailcom Canım, gerçekten çok zor bir süreçten geçiyorsun ve hissettiklerin tamamen normal. 😢 Hem 3 küçük çocuk, hem hamilelik, hem yorgunluk…Kafanın karışık olması çok doğal. Ama şunu unutma sen inanılmaz güçlüsün! 💛 Benim de en büyük çocuğum 2,5 yaşında, ortancam 1 yaşında ve 4 aylık hamileyim. İnan aynı seyleri bende düşündüm ama ona kıyamazdım. Bu yüzden kabullendim. Sende her şeyi mükemmel yapmak zorunda değilsin. Küçük molalar ver, çevrenden yardım iste, bebeğin anne sütü alıyor ve bu bile harika bir bağ kurduğunun göstergesi. Bugün başarabildiklerin bile büyük bir başarı, kendini takdir et. 🌸 Sen yalnız değilsin, her şey bir şekilde yolunu bulacak. Sadece biraz sabretmemiz gerekiyor. Rabbim yardımcımız olsun. 🧡