Selvozge 31+6 olduk en son 1300 gram 35cmdik :) hareketler normal bazen az bazen çok ama şükür iyiyiz bakalim bu hafta kontrolümüz var :) ayaklarım şişti artık zorlaniyorum sıcak basiyo yanıyor ama bebişim için değer sabırla bekliyorum oglusumu 🙏😊 hazirliklar az kaldi cantami hazirliycam artik yaklasiyoruz kavusmaya 😊 sizlerde durum neler ? :)