Selvozge bizde 31+5 olduk 😍 10 gün önce 1860 gr dık haftaya tekrar kontrolümüz var. Kıyafetleri tamam çok şükür sadece hediyelik, hastahane çekimi için tulumu, kapı süsü, birde benim lohusa takımım kaldı onlarıda haftaya halledicem inşallah. Kuyruk sokumunda ağrım oluyor benim birde sol tarafımda 🤦🏼♀️ Onun dışında iyiyiz çok şükür